Deinonychus

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Awesome or?

89% 89% 
[ 8 ]
0% 0% 
[ 0 ]
11% 11% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
 
Total Votes : 9

Deinonychus

Post by Spino77 on Tue May 17, 2011 6:17 am

My new Deinonychus mod! A whole new dinosaur with its own sounds and skin Razz

Deinonychus download

enjoy!


Last edited by spino77 on Wed May 18, 2011 10:17 am; edited 1 time in total
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by MrGorsh on Tue May 17, 2011 6:25 am

Meh, maybe a bigger screenshot here will be good, since on the video small dinos come... small if you know what I mean. Anyway, like it.
avatar
MrGorsh
Allosaurus
Allosaurus

Posts : 1267
Experience : 3840
Reputation : 279
Join date : 2011-03-12
Location : Hell

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Tue May 17, 2011 6:27 am

MrGorsh wrote:Meh, maybe a bigger screenshot here will be good, since on the video small dinos come... small if you know what I mean. Anyway, like it.
Yeah true :/ just thought a video would be better then a picture
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Dragranzer on Tue May 17, 2011 7:13 am

Nice Skin ! I love it !
avatar
Dragranzer
Ankylosaurus
Ankylosaurus

Posts : 435
Experience : 2999
Reputation : 41
Join date : 2010-10-28
Age : 19
Location : Indonesia

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Pachycephalosaurus on Tue May 17, 2011 7:22 am

That's as awesome as ever S77.
avatar
Pachycephalosaurus
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 6929
Experience : 9612
Reputation : 135
Join date : 2010-06-15
Age : 21
Location : Scotland: The land of man-skirts

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Tue May 17, 2011 7:30 am

Thanks Pachy and DK Very Happy I think its one of the best skins Ive made so far
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by BrabusTriceratops on Tue May 17, 2011 11:54 am

Great!!!It sounds like the Turok raptor.Cool.
avatar
BrabusTriceratops
Allosaurus
Allosaurus

Posts : 1381
Experience : 3828
Reputation : 7
Join date : 2011-03-11
Age : 20
Location : Banja Luka,Bosnia & Herzegovina

View user profile http://www.youtube.com/user/AlexTriceratops123?feature=mhum

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Tue May 17, 2011 11:58 am

Can you put a pic here cause I can't watch videos at school and I can't get on the laptop at my house
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by BrabusTriceratops on Tue May 17, 2011 12:01 pm

RaptorGod wrote:Can you put a pic here cause I can't watch videos at school and I can't get on the laptop at my house
Damn that sucks D:
avatar
BrabusTriceratops
Allosaurus
Allosaurus

Posts : 1381
Experience : 3828
Reputation : 7
Join date : 2011-03-11
Age : 20
Location : Banja Luka,Bosnia & Herzegovina

View user profile http://www.youtube.com/user/AlexTriceratops123?feature=mhum

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Tue May 17, 2011 12:09 pm

Yep, and I would like to see it before school ends and I will not be able to be on here
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Tue May 17, 2011 12:22 pm

Thats cause I used turok sounds Wink and Ill upload one tomorrow RG Wink
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Tue May 17, 2011 5:07 pm

spino77 wrote:Thats cause I used turok sounds Wink and Ill upload one tomorrow RG Wink
Thanks Spino77 Very Happy
(LA LA LA LA LA)
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorGoNuts97 on Wed May 18, 2011 8:36 am

if i download the deinonychus will i still have the velociraptor? Question
avatar
RaptorGoNuts97
Camarasaurus
Camarasaurus

Posts : 342
Experience : 2600
Reputation : 6
Join date : 2011-05-18
Age : 19
Location : Greece

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Wed May 18, 2011 9:53 am

spinozilla97 wrote:if i download the deinonychus will i still have the velociraptor? Question
Well you know when I say its a NEW dinosaur it generally means its a NEW dinosaur Ugh......so dumb....
In other words no it wont replace it
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Wed May 18, 2011 11:50 am

Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Wed May 18, 2011 12:09 pm

RaptorGod wrote:Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
Yeah same, ill check tomorrow. Btw i uploaded the picture for you Wink
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Wed May 18, 2011 12:13 pm

spino77 wrote:
RaptorGod wrote:Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
Yeah same, ill check tomorrow. Btw i uploaded the picture for you Wink
Yeah!!!
(LA LA LA LA)
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spino77 on Wed May 18, 2011 12:16 pm

RaptorGod wrote:
spino77 wrote:
RaptorGod wrote:Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
Yeah same, ill check tomorrow. Btw i uploaded the picture for you Wink
Yeah!!!
(LA LA LA LA)
Like it? ; omnomnomnom
avatar
Spino77
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3517
Experience : 6815
Reputation : 201
Join date : 2010-05-30
Age : 20
Location : Melbourne Australia (HELL YEAH)

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by RaptorEffect on Wed May 18, 2011 1:18 pm

Yes, but I cant see its whole body and that is that dinosaur running in the background?
avatar
RaptorEffect
Velociraptor
Velociraptor

Posts : 2207
Experience : 5219
Reputation : 34
Join date : 2010-08-18
Age : 22
Location : On the SR2 Normandy flying to Beacon Academy

View user profile http://www.moddb.com/members/raptorgod

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Daxinator on Wed May 18, 2011 2:53 pm

RaptorGod wrote:Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
Yeah me too, but LOVE what you did! Awesome job Spino77!
avatar
Daxinator
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3224
Experience : 5961
Reputation : 102
Join date : 2010-06-29
Age : 20
Location : Daxatron

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Spinysaurus on Wed May 18, 2011 3:12 pm

RaptorGod wrote:Hmmmmm.........Im suspicious about Spinozilla97. Kinda sounds similer to you know who Evil or Very Mad
You know who?
Who is "You know who"?
avatar
Spinysaurus
Cryolophosaurus
Cryolophosaurus

Posts : 245
Experience : 2845
Reputation : 19
Join date : 2010-06-20
Age : 19
Location : In your closet

View user profile http://www.youtube.com/user/ExGProductionzzHD

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Pachycephalosaurus on Wed May 18, 2011 3:15 pm

Jackmills96
he was a high level spammer....we've marked levels for spammers.
avatar
Pachycephalosaurus
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 6929
Experience : 9612
Reputation : 135
Join date : 2010-06-15
Age : 21
Location : Scotland: The land of man-skirts

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Daxinator on Wed May 18, 2011 3:16 pm

You mean jackmills98? he was banned but i forgave him
avatar
Daxinator
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3224
Experience : 5961
Reputation : 102
Join date : 2010-06-29
Age : 20
Location : Daxatron

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Pachycephalosaurus on Wed May 18, 2011 3:21 pm

so have I but he ain't showing his face around here ever again.
avatar
Pachycephalosaurus
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 6929
Experience : 9612
Reputation : 135
Join date : 2010-06-15
Age : 21
Location : Scotland: The land of man-skirts

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Daxinator on Wed May 18, 2011 3:22 pm

Neither is the new guy >>>>>>>Soon to be banned<<<<<<<<
avatar
Daxinator
Spinosaurus
Spinosaurus

Posts : 3224
Experience : 5961
Reputation : 102
Join date : 2010-06-29
Age : 20
Location : Daxatron

View user profile

Back to top Go down

Re: Deinonychus

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum